W dresie


Moja mała dresiara pozdrawia blogowe Ciocie! :* i blogowych Wujków :)





9 komentarzy:

  1. Ciocie to rozumiem a wujków już nie?? Ślicznie maleństwo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i już dokonję korekty ;-) Zupełnie zapomniałam, że mamy tu jedengo blogowego Wujka :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Pozdrawiamy i my. Takie dresiary to ja rozumiem :D Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją pozdrów :) i powiedz, że słodka z niej dresiara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dres jest odlotowy i chyba wygodny, bo tak słodko w nim śpi, nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również pozdrawiam razem z Franiem, który także jest fanem bluzek z kapturem ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...