Na działce


W tym tygodniu zaliczyłyśmy z Myszką pierwsze działkowanie z karmieniem piersią na trawie, spaniem na łonie natury w samych bodziakach i z moskitierą na wózeczku. Widać było gołym okiem, że Misia uwielbia przyrodę. Nie mogła oderwać oczu od szumiących drzew, śpiewających ptaszków, kolorowych kwiatków oraz Babci i Prababci pracujących w ogródzie. W jej oczkach odbijało się niebo, a na buzi malowało zaciekawienie i radość. Wyglądała na taką szczęśliwą, a ja nie mogłam oderwać od niej wzroku. Leżałyśmy na kocyku, rozmawiałyśmy w języku Misi, przytulałyśmy i podziwiałyśmy świat. Moja Maleńka pokochała działkowanie tak, jak ja. Jestem tego pewna!


moja mała Działkowiczka

i jej bolid Formuły 1 ;)


5 komentarzy:

  1. Fajny ma wózeczek :)
    Mała jest kochana :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Franuś też uwielbia przyrodę i spanie na świeżym powietrzu ;)
    Śliczne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystajcie! Bardzo się cieszę, że karmisz piersią, cieszy mnie każda karmiąca mama;) Misia jak zawsze śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza dziewczynka. My wykorzystujemy kazdy wolny czas na przebywanie w ogródku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. І wаs recommended thіs website bү mу cousin. Ι'm not sure
    whеther thiѕ post iѕ written by him ɑs nobоdy еlse know sսch detailed ɑbout my prоblem.

    Үou arе wonderful! Thanks!

    Have a look ɑt my web-site: code psn gratuit

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...